Materiaalpech leidt tot nieuwe creatie

Dinsdagnamiddag, na een leuke namiddag, wou ik een sms’je versturen met m’n smartphone, toen er net 2 andere sms’jes binnenliepen. Dat was iets te veel voor mijn trouwe ouwe smartphone, en hij liep vast. Ik kon de binnengelopen berichtjes niet meer lezen, mijn berichtje niet meer versturen, kortom: hij gaf de pijp definitief aan Maarten. Dus moest er een nieuwe smartphone komen. En die kwam er ook, nadat ik mij een 3-tal dagen verweesd en ontheemd – afin, ik durf al eens te overdrijven – gevoeld had.

Maar toen kwam de kat op de koord: mijn nieuwe toestel paste niet in mijn oude hoesje… Dus drong een snelle oplossing zich op om mijn nieuwe toestel zo lang mogelijk krasvrij te houden: de creatie van een nieuw hoesje. En hier is het dan:

IMG_1075  IMG_1076  IMG_1077

 

Laat de sms’jes dus maar weer binnenlopen, bel mij gerust op, en ook online ben ik weer paraat! Doeiiiiiiiiii!

Geef een reactie

