We halen onze schade in :-)

Hallo allemaal!

Ook voor bloggers is september een drukke maand. Zo druk, dat ik amper aan bloggen toekwam.  En nu stel ik vast dat ik het portemonneetje, dat ik begin september al naaide van de restjes van Dochters eetzak-stofjes, nog niet getoond heb.Vandaar dat dit het derde (maar ook laatste) bericht van de dag is – ik haal mijn schade in.

Bij deze: binnenin Dochters eetzak – zie eerder bericht – bengelt sinds kort een portemonneetje met ritssluiting, treklusje en sleutelhangerring, waarin haar drankenkaart (of geld voor de aanschaf ervan) veilig opgeborgen zit.

IMG_1191 IMG_1193

En nu eens nadenken over een volgend project. Ideeën zat, maar tijd… daar knelt het schoentje soms 🙂 Ik hou jullie – da’s vanzelfsprekend – op de hoogte van mijn volgende avontuur, maar nu gun ik jullie eerst opnieuw wat rust.

Ciao!

Uffra Barbara

Geef een reactie

