De knip op de portemonnee houden

Neen, ook deze titel heeft niets met het huidige politieke klimaat te maken 🙂

Toevallig naaide ik gisteren een portemonneetje met knippersluiting – perfect om de knip op de portemonnee te houden, toch?

IMG_3179

Voilà, dat extra uurtje heb ik weer eens zinvol vol gekregen 🙂 Genoeg voor vandaag, en ik hoop er geen gewoonte van te maken om tussen elke interventie een maand tussen te laten, en u dan te overladen met 3 posts op één dag. Maar ja, het is dan ook echt dag op dag een maand geleden dat u nog nieuws kreeg van mij.

Hopelijk heeft u genoten van uw extra uurtje, en dan zou ik zo zeggen…

Tot naais en tot in den draais!

Uffra Barbara

One thought on “De knip op de portemonnee houden

Add yours

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

