Gepluimd?

Neen, ik ga mij – anders dan dat de titel doet vermoeden – niet mengen in het politiek debat 🙂

Deze tas begon zijn leven eigenlijk als kussensloop, maar toen ik die per ongeluk helemaal toegestikt had (met rits en al, maar ’t was ook al laat op de avond toen), legde ik hem een weekje aan de kant. Tot ik vorige vrijdag een inval kreeg: als ik er nu eens een zak-voor-allerlei-doeleinden van maakte? Naad opengetornd, rits er terug uit, flap genaaid, hengsels genaaid, voering erin, alles in elkaar gezet en klaar was Kees, euhm, de zak.

Ah ja, vanwaar die titel dan, vroeg je je nog af? Omdat de print op de tas allemaal pluimen zijn…

Geef een reactie

