bolsa de aseo para un ciclista (ofte: toiletzak voor een wielrenner)

Hoi hoi hoi!

Vooreerst wil ik nu al zeggen dat ik grote risico’s loop door hier wat Spaanse woorden op mijn blog te zwieren, want ik weet dat er zich onder mijn lezers mensen bevinden die het Spaans vele keren machtiger zijn dan ik, maar ja, dat is dan ook niet zo moeilijk, want verder dan het gebruik van Google Translate gaat mijn Spaans niet :-).

Goed, de link tussen deze toiletzak en Spanje is dat de toiletzak in kwestie vorige week nog onbestaande was, en nu al enkele dagen in Spanje is. Het was dus een spoedbestellingske. Want de Neef, dat is een Koereur – met grote K, want amai, die kan al een stukske per vélo rijden (maar nog niet zo goed als zijn Nonkel, waarnaar ik soms verwijs in termen van “mijn Man”, doch dit geheel ter zijde). Afin, om terug te keren naar onze Koereur: die moest vorige zondag op wielerstage vertrekken naar Spanje, en zonder toiletzak… dat was lastig. Daarom werd Tante ingeschakeld, die met het allergrootste plezier deze toiletzak van onder de naaimachine toverde:

DSCF4021 DSCF4022

 

De enige vereiste waaraan voldaan moest worden voor dit project, was een stofkeuze op maat van de begunstigde. Roze stofjes met bloemen waren dus geen optie 🙂 ). Maar met het stofje van Soft Cactus zat ik wel safe, nietwaar? Omdat het om een spoedbestellingske ging, werden de foto’s nog voor het krieken van de dag genomen. Wie goed kijkt, kan op de besjes nog een beetje rijm ontwaren. Mmm, de ochtendstond heeft goud in de mond (is het een indruk , of ben ik nu echt onzin aan het uitkramen? Hoog tijd om af te sluiten :-)…

Tot de volgende keer maar weer,

Uffra Barbara

2 thoughts on “bolsa de aseo para un ciclista (ofte: toiletzak voor een wielrenner)

Add yours

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

