Over de gelijkenissen tussen naaien en griepsymptomen

 

 

Hoi!

Dat de griep ook mij te pakken heeft, daarover kan ik kort zijn: niet leuk!

Dus geen uitgebreid verslag wegens flanellen benen, steken in de borst en een hoest waarin ik soms lijk te stikken . Ik wist niet dat er zoveel gelijkenissen waren tussen naaien en griepsymptomen 😦

Maar bon, dit make-uptasje kennen jullie ondertussen al, maar nog niet in deze uitvoering. Ik maakte het voor de tante van de vriendin van Neef (niet Neef Koereur, wel Neef Voetballer).

Ik gebruikte o.a. stoffen van Michael Miller en Robert Kaufman. De overige stoffen kwamen uit de lade van Uffra Barbara. Inspiratie haalde ik bij Duitse blog-collega Patty Doo.

DSCF4024

DSCF4025

En nu hop, terug mijn bed in!

Tot later,

Uffra Barbara

 

 

Geef een reactie

