Toiletzak met combinatie van Soft Cactus-stoffen

Hallo,

 

Wie na mijn vorige post bezorgd is dat er vanaf nu enkel nog commerciële praat uit mijn pen zal vloeien, kan op beide oren slapen: dat zal niet gebeuren!

Ik ga verder op mijn elan en zal u nog steeds op de hoogte houden van mijn eigen stikprestaties. Ik wou er eigenlijk al aan toevoegen “al staat dit natuurlijk op een lager pitje”, maar neen! De voorbije zes maanden moest ik me ook al voortdurend verontschuldigen omdat er lange tussenpauzes zaten tussen mijn blogposts. Maar nu valt uw frank misschien: dat was omdat ik toen (in het allergrootste geheim – uiteraard! 😉 ) bezig was met het uit de grond stampen van mijn eigen stoffenwinkeltje. Dus dàt ritme kunnen we wel aanhouden, dunkt me (zeker met de paasvakantie voor de deur).

Ziehier een bestellingske dat ik vorige week afleverde: een toiletzak, gemaakt met stoffen van Soft Cactus.

DSCF4221

Voilà, wie weet wordt deze toilettas zondag ergens door de paashaas gedropt, met een handvol lekkere eitjes erin… Daar kijk ik alvast naar uit, naar die lekkere eitjes. Jullie ook? Alvast een lekkere Pasen gewenst :-)!

Tot naais en tot in den draais,

Uffra Barbara, aka Barbara van Stofrenke

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

