Toilettas afgewerkt met biaislint

Haaidiehoo!

 

Hier zijn we weer met nòg een toilettas. Wie mijn blog al wat langer volgt, weet dat ik dit model al vaak gemaakt heb. Maar deze keer pakte ik de ritssluiting ietsjes anders aan. Ik stikte de rits vast met biaislint. Dit deed ik omdat ik meestal met een combinatie van 2 stoffen werk en nu dus niet. Want volgens mij zou de leuke print van deze stof verloren gaan moest je ze combineren met een andere stof. Daarom koos ik voor een sobere afwerking met een biaislint in een zachte kleur, die terugkomt in één van de speldenkopjes op de print van de ‘main fabric’.

DSCF4369

DSCF4373

Stofje van bij Stofrenke: Pin spin van Michael Miller

Tot de volgende keer dan maar weer?

Naaise groeten,

Uffra Barbara

Geef een reactie

