Eindelijk nog eens een bericht van Uffra Barbara

Hallo daar! Ja, U! Gegroet!

U, die misschien dacht dat alle naaiactiviteit ten huize Uffra Barbara stilgevallen was… U hoeft zich geen zorgen te maken, het ‘stikmachien’ is hier eigenlijk nooit stilgevallen! Maar ik kan wel begrijpen dat een enkeling dit eventueel gedacht zou kunnen hebben, want de blogposts komen maar mondjesmaat door, en dat is dan nog een serieus understatement.

Oh, en laat ik vooral niet vergeten u het allerbeste toe te wensen voor 2016. Voor mezelf wens ik niet al te veel: enkel een goede gezondheid – en misschien een klein beetje meer tijd :-)?  (ja, ik weet het: dat is eigenlijk best wel veel)

Terug over naar de naaisels:

Op deze leuke blog kwam ik onlangs de werkbeschrijving & patroon tegen van wat zij het ‘An-tasje’ noemt, en werkelijk, da’s een plezier om te maken: een klein projectje dat op een dik uurtje in elkaar zit. Ik maakte er dan ook 4 na elkaar:

WP_20151125_19_05_16_Pro WP_20151125_19_03_25_Pro

Ik maakte ook enkele bijhorende toilettassen (patroon: eigen ontwerp) en die werden zo’n succes dat ik ze maar bleef naaien (op bestelling dan, weliswaar):

IMG_5548IMG_5549 IMG_5550 IMG_5554 IMG_5552 IMG_5553 IMG_5555 IMG_5556

Dit is ongeveer de helft van alle toilettassen die ik naaide de voorbije 2 maanden. Dus bericht aan hen die dachten dat ik volledig van de aardbol verdwenen was: neen, ik zat gewoon aan mijn naaimachine :-). Een zelfgemaakte outfit voor Kerstmis werd uitgesteld naar Nieuwjaar, en toen die op 31/12 ’s ochtends nog niet in de maak was, besloot ik nog gauw even te gaan shoppen :-). Nieuwe outfit? check! Zelfgemaakte outfit? nope (voor Pasen misschien? :-))

Ziezo, voorlopig laat ik het hierbij, als teken van leven kan dit wel tellen, vermoed ik 😉

Groetjes!

Uffra Barbara

 

 

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

